کارآفرینان در حقیقت فروشنده هستند. کار این اشخاص، شباهت زیادی به کلیت کار یک فروشنده دارد؛ بنابراین تفکر به‌مانند یک فروشنده نیز بسیار حائز اهمیت است.

کارØفرینان باید مانند فروØندگان فکر کنند

کارآفرینان به دلایل بسیاری نباید مانند فروشندگان فکر کنند. به‌طورمثال، کارآفرین باید به‌صورت کلی فکر کند و تصمیمات استراتژیک را با توجه به خیر و صلاح کل شرکت اتخاذ کند. اما فروشندگان به معامله‌ی پیش‌رو توجه دارند و تمرکزشان کاملاً روی عقد قرارداد پیش‌روی‌شان است؛ و اگرچه کارآفرینان در بعضی مجامع، اعتبار بالایی ندارند؛ اما وضعیتشان به بدی فروشندگان و بازاریابان نیست.

اما تمام کارآفرینان در واقع فروشنده هستند. فروش، در بسیاری از جنبه‌های مهم کارآفرینی نقشی اساسی ایفا می‌کند و کارآفرینان باید این لقب را بپذیرند. در ادامه، سه مزیت تفکر مانند فروشندگان بیان شده است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی ویپوز کارتخوان و پوز موبایلی و سیار آسان درمان شرکت فرنام ره آورد آسیا باران پاییزی ذهن ثروتمند nicpic Michael راه های داشتن یک شرکت موفق